Första jobbdagen

Klev ur sängen hyfsat lätt och när jag såg hur ljust och fint det var så blev jag ännu piggare och gladare. Efter ganska exakt ett års ledighet klev jag innanför dörren på jobbet med lite pirr i magen. Hur skulle jag klara det här och hyr skulle Krille klara att rodda allt på hemmaplan??:O

Jo.. Vi alla överlevde dagen och mer där till. Vi hade alla en riktigt bra dag:) Var riktigt kul att träffa kollegorna igen och arbetsdagen var rolig och gick förvånansvärt fort!! Hann knappt att tänka på min lilla bebbe där hemma.

Men sen när jag kom hem kom saknaden ikapp. Ååå som vi gosade och kramades. Jag och Milton har ju haft vår jobbiga period när vi sträckte på navelsträngen när han började på dagis så vi har ju vant oss med några timmar på varsin plats, men jag o Bojan har ju vart klistrade vid varann sen födseln (typ) och det var vi på eftermiddagen idag med kan jag säga hihi. Bara gos gos gos och kramar och pussar i mängder!!❤ Milton fattade nog inte alls varför mamma var så klängig på sina barn hehe


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jobbar du heltid på neo?

2013-03-05 @ 07:07:07
Postat av: Hanna - Miltons mamma

Koppen du såg i min hand på min blogg är också lila. mörklila med vita eller ljuslila prickar :) köpta på Gekås i Ullared. Så värt att titta där om du bor i närheten :) Kunde inte hitta här på din blogg vart ni bor någonstans!

2013-03-05 @ 22:03:16
URL: http://www.hannasfotoliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0