Klinker till badrumsgolvet

Kristian tycker jag är omständig:) MEN nu har jag verkligen bestämt mig för att vi ska ha detta golv i badrummet. Jag ville ju ha ljusgrått cement golv, men efter lite forskande kom vi fram till att det inte var så lämpligt med småbarn i huset...sen har jakten pågått efter liknande platta med glacerad yta (vanlig platta) har hittat lite olika varianter, men inte i det mönstret och i absolut fel färger för min smak! Så nu idag ramlade vi över detta för en väldigt rimlig peng!!! Inte riktigt den färg jag tänkt mig, men men.

Det kommer från Dekora och heter charming kostar 387kr/kvm jämfört med 1000kr/kvm (nu har jag ju sparat massa pengar eller hur:) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0