Hjälpredan och jag

Min snälla och duktiga pappa var här igår och grejade. Vi började med tapeten i barnens rum. Vart sååå fint😍
Sen flyttade vi oss till köket där vi skulle sätta upp köksskåp. Efter lite trampande, insåg jag att jag var mest ivägen så jag gick och målade i hallen.  

Vart snyggt med överskåpen på plats, ser mycket mer färdigt ut. Lite kakel på det gott folk så ser det nog riktigt klart ut👍😃




Där ska vi ha en tapet, men vi ska lägga in kakel och golvvärme först


Sugen på någon färg längst långa väggen i hallen, förslag??




Kaos😁!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fint det blir!!
Nu hoppas jag för eran skull att allt går eran väg så att ni snart blir färdiga och får flytta in 😊
Jag tycker att ni ska ha en randig tapet 😃

2014-10-06 @ 08:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0