Nu händer det grejer

Igår morse stod det 10 vita tallrikar och tillhörande assietter på hyllan och en blackgammon spel..?
Senare var både tallrikarna och spelet borta, men nu finns där istället en vinröd duk. Någon som vill ha?? Börjar fundera på att haffa någon av grannarna och fråga om de vet något om den här mystiska hyllan.

Idag blir vi hemma Milton och jag. Känner mig fortfarande sjuk och han snorar så öppna förskolan får klara sig utan oss=(.

Miltons nya trick är att stå fyrfota och gunga fram och tillbaka. Så får väl börja att städa bort alla fina prydnadssaker i "fisk" höjd snart. Jycken har jag dresserat till att låta mina stora vaser vara ifred (hon är klippt livrädd för dem), men känns inte som att skrämmsel taktiken kommer att bita på lilla herrn. 
   
Han dreglar så himla mycket nu så surfade runt och hittade jättesöta dregelscarfsar på www.dockklader.se (3st för 100kr) billigt tycker jag. De är för bebisar, inte för dockor=) De hade lite annorlunda jämfört med hm´s tråkiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0