Duktigt Lottah

Idag tog jag och Milton äntligen tag i projekt "Miltons rum" Vi åkte och handlade färg och allt som man behöver. När vi kom hem åt vi lite gröt och satte sen igång. Jag tejpade och Milton kröp bakom mig med penseln i högsta hugg och "målade" där jag hade tejpat haha. Han var super söt. Sen mätte han lite med tumstocken och plockade tejp-rester. Det är så kul att se honom för han går in för det till 100% och tycker det är jätte kul att "hjälpa" till=)
   När vi lagt Milton för natten börjades det att måla. Jag tänkte dra över listkanter, fönster och hörn lite snabbt och sen hinna måla en gång. Nej nej nej, det tar alltid sååå mycket längre tid än vad man tror. Jag hann ialf måla allt med penseln så imorgon ska jag och rollern bekanta oss (spännande)

Nu har jag ont i armarna efter allt målande så bäst att vila sig tills imorgon.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0