Torsdags spring

Kan väl inte skryta med att jag gjort så mycket idag. Ibland är det skönt att bara vara. Efter all stress dom senaste veckorna behövde jag det.

K kom med en alldeles lysande idé idag "ska vi åka in till stan och fika". Jisses det gör vi aldrig! Så vi packa in oss i bilen och begav oss. Först råkade jag ramla över ett par skor till Milton, som jag bara var tvungen att köpa! Och ett par nya tofflor till mig (är kall om tossingarna). Sen skulle vi ta den där mysiga, efterlängtade fikan.... Efter att ha beställt kaffedrinkar och tilltugg, började den lilla att knorra.... högt. Till slut var vi tvungna att gå för han skrek, tjöt och kasta saker omkring sig. En väldigt otrevlig upplevelse. Nu blir det inga mer fikan med honom förrän man kan snacka med killen.

Lite pics bjuds det på ialf.

                                  

                                                                            Häftiga va?

                                  
                                                     Inflyttningspresent från MIO, tackar

                                  
                                                                          Vovven e cool

                                  
                                    Vi hittade lite gamla skojiga mössor som vi provade häromdagen hihi


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack för din kommentar! :) Roligt att du kikade in! Vilka fina bilder, så mysig din son ser ut i den gosiga mössan hihi, jättesöt är han :) Eller ni båda två var förstås mysiga i mössorna :D



Hoppas ni får en jättebra fredag/helg!! :D

2010-11-19 @ 08:46:51
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Självklart kommer det kort :D DEt är massa mer vi ska göra om här hemma sen också men det blir under våren. Ni bodde också i hus eller hur var det? Nyfiken på hur det ser ut :D

Ha en trevlig helg!

2010-11-19 @ 09:10:25
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, vilka söta skor!!:) O den där mössan kommer jag ihåg.. Pappas gamla, K hade den jämt förr ju..:P

2010-11-19 @ 10:13:22
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0