Mysis

Idag har jag och Milton haft en bra dag. Det vill säga, han har sovit bra, ätit bra, skrattat och varit glad. Vilket i sin tur leder till att mamma får en lugn dag. Det behövde vi idag efter några hårda dagar.

Jag tog på mig ansvaret att ta hand om Milton inatt. Han vaknade först halv 4 och ville ha mat, sov sen till 8.50 hehe. Till skillnad från när K har honom, då han äter tre gånger under natten och går upp innan 8=D
"Duktig pojke"

Nu ska vi titta på lite danska mammor så vi vet hur vi inte ska bete oss

kram♥


                            


                            

Kommentarer
Postat av: caroline

Sånna dagar gillar jag med :)

Vi går till ÖF som ligger i eköns kyrksal (som de så fint heter). Vet du var det ligger? På andra sidan av blå kiosken, på sjukhusets sida. Lättförklarat ;)



De finns ju i lillkyrkan med och i charlottenborgskyrkan, vet att de har nå ute påväster också..

2010-10-20 @ 19:31:19
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0