Mitt i påskveckan

Idag var vi iväg med faster o kusin för att inhandla solhatt, hittade såklart massor andra saker som jag inte kunde låta bli oxå. Ett par bedårande bamse foppa tofflor, jeans shorts och zip tröja...till Milton då..inget till mig som vanligt. Jag ligger i mitten på näringskedjan, K ligger längst ner som aldrig får något stackarn. Ibland överraskar jag honom med en liten present, nu är det ett tag sedan så snart är det nog dax igen=)

Imorgon blir det trädgårdsarbete för hela slanten, inte den lilla trädgården då utan den stooora och lite korvgrillning såklart=) = kaloriförbränning. Solen är så klart inbjuden till detta kalas.

Kommentarer
Postat av: Timglasfigur

Visst såg han nöjd ut katten :P

Nu går alla barn här ute och samlar godis men ingen vågar plinga på här, men då blir det mer godis över till oss :P

Går det bra med trädgården?

2011-04-21 @ 14:56:15
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0