Som vanligt igen

Påsk helgen är slut och vardagen är här igen. K är tillbaka på jobbet och jag har öppnat ett tomt dokument som ska fyllas med massa bra ord som fröken sedan ska läsa och förhoppningsvis belöna med ett MVG=)

Vilken helg det varit! Sommar värme, näsan har fått fräknar och armarna har fått färg=härligt!! Dock har lilleman haft 39 grader i feber hela helgen och inte alls varit så rolig som han kan vara. Stackars liten, varför ska han alltid vara sjuk på högtider?? I Julas var han oxå jätte sjuk. Har inga förväntningar på midsommar nu ialf hehe.

Hoppas på att farbror doktorn tar emot honom så de kan kolla om det är något allvarlit. Hanhar ju haft vattenkoppor och en följdsjukdom kan vara lunginflamation. Inget dagis den här veckan heller förmodligen *suck*

Nu ska jag fortsätta skriva massa viktiga ord.

Kommentarer
Postat av: Timglasfigur

Usch stackarn, hoppas att han blir frisk snart!

Nej godiset tog visst slut här med men nu ska jag skärpa mig lite :P

2011-04-26 @ 12:50:28
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0