Jullov

Från och med idag har Milton jullov, såvida inte jag behöver jobba något. Vi ska alldeles strax förbereda oss för att sticka iväg och handla de sista julklapparna, bara lite små plock kvar så det ska bara bli kul.

Lunch med Hanna & Lovelia är inplanerat och jag är jätte sugen på att köpa en julros att ha här ute, har ni sett dessa?? Så himla vackra och de kan man tydligen spara till nästa vinter och dom älskar snö (kan ju liksom inte bli bättre, hur kan jag lyckas ta dö på en sån???)

Bebis i magen är helt tokig idag och de känns som den försöker göra ett utbrytningsförsök!




Min stora bebis=)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: den är verkligen härlig den, Wilgot är totalt nerkärad haha :D

2011-12-21 @ 11:07:10
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0