Godkväll i stugorna

Sitter framför burken och knapprar för glatta livet. Den nya kursen har massor inlämningsuppgifter=/ Dom är ju iofs. roliga till skillnad från den andra trista kursen. Fast det är lite svårt att plugga på dagarna ibland. Milton vill ju så gärna hjälpa till, han vill med skriva och titta i mammas bok. Och man blir ju lite xtra kramsugen när mamma är uppragen med annat. Han kryper i mellan mig och datorn och tittar mig i ögonen "tjom, tjom mamma" och så kramas han och gosar. Hihi=) Så nu sitter jag här istället, klippt slut eftersom Milton väckte stackars mamma halv 7 imorse=(

Idag var våren hos oss (kanske bara hälsade på?) jag satt ute i solstolen medans Milton gick runt i tunn mössa och fingervantar och flyttade runt på all snö med en liten spade=) Vovven låg bredvid mig i solen och gottade sig=) Helt underbart var det ialf, promenaderna var underbar då man slapp frysa, vill ha mer!!!!
Ibland kan jag inte fatta att man kan springa runt i kjol och linne ute, när det är så här kallt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0