Pytte lite bättre

Så där, nu känner jag mig lite mer levande, hänger dock på gränsen fortfarande. Jisses vad en förkyldning knockar omkull än. Gillar inte! Mår pytte lite bättre idag och känner mig inte så grinig som igår.
    Det var absolut ingen bra dag=( Det enda positiva som hände var att dagis kortet på Milton blev jätte bra=)

Fotografen stojade, hoppade och lät som jag vet inte vad, Milton as garvar (och ser lite rädd ut) och vänder sig om till Krille "fotogaf toki pappa haha, mannen toki haha" Så sant så sant min son=)

Nu blir det soffmys med min lika sjuka hälft, popkorn och toblerone ska vara bra medicin har jag hört ;)

Kommentarer
Postat av: Timglasfigur

Vad kul att kortet blir bra!

Choklad löser de flesta problem har jag hört ;)

2011-11-05 @ 08:39:55
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0