Hundens bästa vän....

Milton älskar att ge Diza mat, godis, att klappa henne (jaga henne) oftast vill han bara väl. När han ska ge godis säger han till henne att sitta, tassen och sen "assegod" Diza tittar oförstående på honom och han upprepar "assegod vovven" hon börjar nu bli smått frustrerad där hon sitter med sin tass i luften och trånar efter godisen, sneglar lite på oss och undrar om vi ska rycka in någon gång! Haha så himla gulligt.

Ikväll ville han fylla på hennes matskål, samtidigt pratar han med henne. "Hä vovven lite mat, så hälle hä i skålen. Assegod vovven. assegod hä ä mat, det ser smaskigt ut. smaka vovven" Jag står och håller mig för garv bredvid (smaskigt hihi, vilket ordval!) Han vänder sig till mig "så, klart mamma, vovven är inte så sugen"
Oj oj vad jag kan älska hans babbel.






Kommentarer
Postat av: Trees gravid i London

Söt han är! :D måste vara rätt roligt att se dom "in action" tillsammans. hundars personligheter kan vara så komiska ibland!

2012-02-16 @ 12:43:24
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0