Ullared- check

Jaha då var det gjort, och tre dagars vila efter den där trippen skulle sitta fint=) Kan säga att vi alla tre tar det väääldigt soft idag=) Milton är ledig, jag är ledig och pappa Krille jobbar hemmifrån, en riktigt härlig fredag

Jag tvättar bebiskläder och sängkläder för fullt (nu blir man ju sugen på att bädda ju)
Nu har vi ialf. alla bebiskläder vi behöver...förutom strumpor som stackarn inte har ett enda par än haha o en mössa kanske!

Hittade nästan allt på den mils långa listan, men lite kompletering får det bli. Milton som igentligen inte behövde nåt fick såklart massaor saker (ovanligt)

Till lilla mig som verkligen var klädsugen fanns ingenting=/. Gravid kläderna på Ullared satt som tält på mig och magen försvann helt haha



Sängkläder till Bebis



Lite enkla bodys & byxor (beige var det här haha) Kläderna var riktigt mjuka och mysiga


Självlysande kallsonger och en tunn vind/vattentät jacka till Mille-man, perfekt till dagis



Min gospojke, som var vaken när vi kom hem 20:45 igår!
"jag sover inte mamma" sa han när vi öppnade dörren haha. Mormor & morfar såg däremot ut som de ville sova haha. "Ja sa att ja ville sitta joffan" (och vi alla vet ju vem det är som bestämmer egentligen ;))
Här visar han upp sin nya fina Me&i t-shirt med
"monsteeer"
& pussel strumpor från Ullred.





Vi har även spelat spel (värsta fyndet för 40kr!) Man ska fiska fiskar. Jag förenklade reglerna lite och han tyckte det var super kul. Han utklassade mig totalt genom att fiska upp 27 fiskar och jag fick ynka 5!

Fick med oss mycket mer, men visar upp resten allteftersom det används.


Kommentarer
Postat av: smoothiechee - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Vilka fina lakan! Fick jag med såna?:)

2012-02-24 @ 14:27:28
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Hanna

4e skulle va kul! Då är det exakt 18 månader mellan Lovelia o Lillebror...:)

2012-02-24 @ 15:43:40
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Timglasfigur

Vad kul med massa shopping då!

Jag mötte hela skaran utanför eran dörr precis när jag skulle gå med diza och Miltons kommentar till mormor och morfar var "hon bor inte här, hon har en egen hund." :)

2012-02-24 @ 17:52:36
URL: http://timglasfigur.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

åååh super fint! synd att preggokläderna av sämst :(

2012-02-24 @ 19:00:11
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0