Barnmat

Skulle vara duktig och göra egen barnmat, jisses, det var ju ett helt företag! Ska inte avskräcka er som har tänkt samma sak nu, men det tog längre tid än jag trodde och var kladdigt. Fast det vart väldigt gott. Milton rös när han fick smaka det, hoppas det berodde på att det var kallt och inte hans mammas matkunskaper.
      Han ska veta att jag faktiskt har VG i hemkunskap (jag strök lärarens gardiner, tror att detta kan ha bidragit till det + att jag gör supergoda raggmunkar som hon älskade). Hur som haver så är EN maträtt färdig och imorgon ska jag ge mig på en till, dock ska jag vänta till lilla prinsen sover förmiddag=)
Nu blir det bingen!

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

ja har också tänkt att göra egen barnmat :) men de har inte blivit så än.



ja en shoppingrunda är det bästa! man kan leva på det minst en vecka, sen är det dags för en ny runda hehe..

kram

2009-12-16 @ 23:19:55
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Vad duktig du är som gör egen mat till Milton! Kan inte vara lätt.

2009-12-18 @ 09:52:40
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0