Hipp Hipp Hurra!

Min skatt blir 5 månader idag. Liten skatt har blivit lite större skatt=) Tänk vad tiden bara rusar iväg. Miljoner pussar till min lilla älskade gosse.  ♥

Och nu till något annat. Nån som såg desperate? Jisses vad spännande. Helt galet hur ska jag kunna vänta till i vår!!!! Okej..vilka dog nu då? Vilka överlevde??? Jag tror att Celia överlevde och Lynette, men hon fick missfall..hum sen vet ja inte

P.s Milton sover i sin säng, jag vet att jag inte gått och lagt mig än, men det känns redan i mitt mammahjärta att inte få krypa ner hos honom.

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

åhh grattis Milton!



ja, jag har också sett skräckexempel, barnen ska inte bestämma över föräldrarna, d ekan få vara med och bestämma, men inte ha övertaget!



kram

2009-12-08 @ 23:11:13
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Signe

Jag gissade precis som du (housewifes).

Grattis Milton!

2009-12-09 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0