kryp dax?

Barnmorskan sa igår att nästa steg för Milton var att börja dra in benen och stå fyrfota eller som en tunnel (på händer och fötter) innan de sen börjar krypa. Jag sa att han hade gjort något liknande vid något tillfälle, men inte mer. Det var som om han satt och lyssnade och fick en aha-upplevelse - "är de så jag ska göra..."
för det enda han gjorde sen igår kväll var att gå upp i fyrfota ställning. "Inte börja krypa än Milton då vet mamma inte vart hon har dig". Diza se upp, snart får du igen för alla pussar.

Har funderat lite på draken med alla bollar efter ett inlägg, kom fram till att han fortfarande önskar sig draken, men att han vill ha den hemma hos mormor och morfar=)

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

hejsan var med och tävla om 3 valfria namnnappar med valfri text i min blogg!

2009-12-03 @ 14:54:04
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: caroline

Oj då är han snart överallt Milton :) Hihi



Ja Loke kom ju med ett planerat snitt för han låg med rumpisen neråt. Han är lika ensvis här ute som där inne i magen kan jag lova. Men det var skönt för jag hade sån jävla förlossningsnojja så det känns typ som om nån hörde min lilla "önskan" haha :)

2009-12-04 @ 10:01:47
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0