Min stackars lilla plutt

Idag fick Milton sin andra spruta. Han grät så dant och hade jätte ont, min pluttis=/ Gjorde ont i hjärtat att se honom ha så ont. Vägde honom med 8000g!! Min stora gosse=)
  Han sov som en stock i nästan 3 timmar sen!

Har betalt räkningar=/ och varit ute och busat i snön med. Dom har inte plogat här, så snön är bara upptrampad, ni kan ju tro att det är jobbigt att gå med vagnen. Var helt slut i benen när jag kom in (gratis träning). Har gått ner lite mer i vikt nu, sen jag började med gröt frukost. Väger nu 52, heja heja

Kommentarer
Postat av: caroline

Usch då :(



Loke ska ta sina första två vaccin. den 5januari. Jag har redan panik, usch.

2009-12-22 @ 11:18:16
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0