sjukling

JAg och Mille har blivit förskylda=/ Vi snorar i kapp här hemma. Skönt med helg så Kristian kan ta Milton så jag kan få vara sjuk ifred. Ikväll blir det fredags-mys med Idol och Sean-banan såklart=). Mille hade premiär i hans nya mössa idag, de andra kläderna slog jag in för de ska bli julklappar. Bara några julklappar kvar nu, till Milton är de lätt men vad tusan köper man till karln *suck* får klura ett tag.

Idag har vi varit på Bonti och kollat på åkpåsar, vet inte vilken jag ska ha, någon som vet någon bra??

Undra om man kan få med Kristian till Barkaby imorrn (babyproffsen, babyland o toys ´r us)

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

usch inte kul att vara sjuka, hoppas det går över fort..

ja, den med bamse var ju så fin!

2009-12-05 @ 13:05:48
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0