Snö oväder

Jisses vad kallt det vart idag! Kändes som minus tjugo, men var ynka 6! Som tur är tycker min mamma om att köpa jackor och har samma storlek som mig så lånade en av henne. Uch och fy, höll på att blåsa bort och vagnen var jätte svår att styra i snön. Har bestämt mig för att jag verkligen avskyr kyla nu. Alla dessa kläder man ska bylsa på en arg Milton.

Håller på med mer kok. Nu börjar jag få in snitsen och gör inte allt på en gång. Faktiskt rätt kul, och det blir gott med! Upptäckte att välling är dyrt med..det kan man inte göra egen va?=P. Mitt matglada troll tyckte att äpplegröten var mums, och konsistensen var mycket bättre på denna och inte lika rinnig o geggig.

Snart helg igen. Då blir det mys-pys i Kärsby framför brasan=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0