Sova i sängen

Så här slutade historien med att Milton skulle sova i egen säng.

Vid tolv när jag precis krypit ner i sängen och gosat in mig började han att gny, jag var uppe fem gånger och satte in nappen och la honom på rätt plats i sängen (hittade honom nere vid fotändan tuttandes på nallens tass) Han nöjde sig med detta och låg still i några minuter.
    Sen hörde vi bara ett "pang" följt av ett tjut. Då har han ställt sig och gungat in huvudet i sängramen. Då kunde jag inte hålla mina mamma tassar borta utan lyfte över honom i vår säng där han fick mat.
     Sen stoppa jag in nappen och då tog han tag i min hand med sina små fingrar och la benen över min arm så att jag satt fast. Det var som att han sa; "Det där gör vi inte om igen va, vi har ju de så mysigt" och jag skakade på huvudet instämmande, sen somnade vi alla tre nöjda och glada (jätte nöjda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0