06.40

Vaknade jag av att någon klappade mig på ryggen och gurglade glatt. Vände mig om och öppnade ett öga och möttes av ett stort leénde. Trodde inte det var sant...Milton var så glad och pratade glatt och ryckte mig i håret. Sen vakna vi 9 igen..vet inte vem som somnade först...??

Lyckades hitta en mössa som höll mina mått, den var snygg och var snygg på mig. Nu kommer jag synas i backen, det lovar jag.

Träffade mammorna i föräldrargruppen idag, det blev en lunch och sen en liten promenad. Vovven hängde med till parken och vi kasta lite kastanj, sen var det dax att gå hem när jag råkade kasta en kastanj på ett par med en hund som jag precis frågat vad klockan var...*pinsamt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0