avstängd

Blev avstängd från Tradera!! Hade missat att betala fakturan, så de stängde av mig..hehe snacka om snopet. Jag som hade aktiva auktioner=/

Sitter redo i träningskläder, väntar bara på att lilla prinsen ska vakna.

Googlade runt på lite olika förskolor igår. Man måste vara ute i god tid här i storstan (väldigt god tid). Hittade några intressanta. Har ju fastnat för montesori (arbetsskada), men vi får se. Ett var jätte fint och verkade bra..förutom att deras öppettider var 08.00-16.30...hallå??!!Vad är det för föräldrar som har sina barn där? De flesta montesoriförskolor här är föräldrarkooperativ. Bra eller dåligt??
Ska läsa på lite mer om saken.

Kommentarer
Postat av: caroline

han kan absolut göra åt er om ni vill ha. Tyvärr är hemsidan inte uppe för tillfället men om ni har en egen design eller om ni vill att de ska hitta på något så fixar dom det :)

2009-11-28 @ 13:48:44
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: caroline

Öppnar dom åtta? Fan vad lustigt?? Det finns ju ett föräldrarkooperativ här i stan, montesori och det tycker jag verkar bra, min kusin har kidsen där. Där vet jag att föräldrarna får hjälpa till med städningen typ var 5e vecka.. så egentligen finns nog ingen nackdel med föräldrarkooperativ, man är väl mer delaktig äni en vanlig förskola va? Hm, inte så insatt egentligen.. ialla fall det jag skulle skriva var att jag kikar med Jimmy om det, vill du ha ett tryck bak och ett fram då? Tänkte om du ville ha födelsedatumet bak? Vilken färg vill du isf ha på texten? Nån speciell?

2009-11-29 @ 11:27:55
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0