Barnvagnsjakt

Jag är ju galen i barnvagnar och skulle mer än gärna ha bytt ett par gånger (om jag fick). Finns ju så himla många fina. Nu är vi ute efter en extravagn/resevagn som vi tänkte ha i Motala så vi slipper konka runt med vagnen ialf. Har nu kollat runt och har givetvis beslutsångest vad det gäller val av färg och modell. Ska jag ha en blå vagn? Eller ska jag ha en diskret vagn? Har fastnat för en Avanti moving light. Har bara sett den på nätet så ska iväg och provköra den imorgon. Nu vill jag veta vad folk har för olika barnvagnar och va ni rekomenderar. Ge mig tips!!!!

                                   
                                                                           Vad tycks????

Kommentarer
Postat av: Daden

Bara den har aluminiumfälgar & skivbroms så spelar väl färgen ingen roll

2009-11-27 @ 12:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0