I pappas paket

..fanns en mugg med bilder på Milton, pappa blev jätte glad över Miltons fina present=)






Babysimet gick bra igår. Vi övade på olika grepp och att skjuta ifrån med benen när de känner nåt under fötterna. Jätte häftigt att se dessa naturliga reflexer de har. Sen sjöng vi lite låtar med rörelser som alla barn tycker är jätte kul och blir helt knäpptysta av hehe. Sen fick vi springa hem för av att simma så där mycket blir man jääätte hungrig=) sen somna han sött halv 9...jobbigt att simma.

Idag ska jag försöka sätta in lite kort i Miltons album. Jag vet inte hur det gick till, men sist jag skickade efter kort så lyckades jag beställa två av varje??? Så fick hem två stora paket med kort..jaja vad ska man säga hehe. Ne nu är det dax för lite kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0