Min finaste

När man slår upp ögonen på morgonen och möts av ett stort genuint leénde och gurglande prat så inser man att den här världen kanske inte är så pjåkig trots allt. Det är så härligt att se barn uppskatta allt runt omkring dem och att de alltid bjuder på ett leénde, veta att de inte har ett enda bekymer i världen och lever för stunden. Dessa små underverk är helt otroliga och ger än så mycket glädje och värme. Att vara mamma till ett sådant litet knyte är de finaste som finns och gör varje dag till en bra dag. Konstigt att folk inte skaffar en hel bunt bara för att få se allt det underbara ännu en gång. Jag älskar att vara mamma, det är det bästa jag gjort.
Älskar dig Milton, mammas lilla min skatt. 


Kommentarer
Postat av: Laila Gustafsson

Hej! Jag förstår hur du känner det att ha ett litet barn och mitt barnbarn hoppas att han får växa upp med mycket kärlek. Ha en bra kväll åven om han inte visar sin allra bästa sida så är han det bästa som finns

Många kramar från MormoOch Morfar

2009-11-05 @ 18:35:02
Postat av: mamma

Hej! Har tittat och läst på din blogg synd om Milton att han fick en mobil i huvudet hoppas att han inte fick någon bula i huvudet, ja har målat lite i hallen Roffe såg inte att det var vitt så nu är det bara att måla på när det finns någon tid över

2009-11-12 @ 20:34:35
Postat av: Hanna

Lillplutt, där var han inte katig..:)

2011-02-14 @ 22:20:16
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0