oavgjort?

Fick inte så mycket respons på mitt problem som jag hoppats på. Nu står det lika mellan dem. Jag är nog mer inne på djuren..hur söt är inte zebran eller den lilla apan? Den var dock slut i lagret så måste inte bestämma mig än. Har även hittat fina väggtexter nu som jag med vill ha. Skulle kunna visa dom, men då kommer de väl sitta i varenda barnrum sen. Nu är jag lite inne på den här nappburken oxå som jag hitta i en affär såg även att fler tyckte om den=)

Idag är Mille lite snorig=( Med snoret kommer även ett dåligt humör...idag blir det mycket promenader för att hålla barn och hund lugna. Pratade med Linn i mobben idag med så har inte hunnit med så mycket. Det var kul att prata med henne igen, syns ju inte så ofta längre=( Hoppas vi kan ändra på det. Blir så sugen på hus när jag pratar med henne, men det får vi nog vänta med ett tag.
Bröllop eller hus...vilket kommer först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0