Fullt ös medvetslös

Allt går i ett tycker jag. Får knappt en lugn stund längre. Milton har gasen i botten dagarna i enda. Jag blir trött innan honom på kvällarna. När han sover middag finns det tusen saker att göra, helst av allt skulle jag bara vilja slappa, men det blir det inte mycket av. Nu tror jag att de glassiga dagarna är ett minne blott=)

Solen har stekt på vår baksida och lite sitta har det blivit=) Som vanligt brände jag nosen. Milton sover numera alla sina sovstunder ute! Han sover hur bra som helst=)

Vi har inte gjort överdrivet mycket hemma. Ska väl sätta upp lite speglar när vi kommer tillbaks.

Just nu befinner vi oss i den soliga huvudstaden. Skönt att vara tillbaka i vimmlet=)
Gårdagen avnjöts på en uteservering med en vän och en annan vän (öl)
 
Vi letade  även efter en keps till Milton att ha när vi är ute på baksidan, han brukar sitta på en filt och leka. Så en keps är ett måste så att han inte bränner nosen som hans mor. Hittade en jätte söt på Zara som han blev jätte söt i. Blir snart ett besök där igen (utan son) han är inte jätte förtjust i shopping=/

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0