Helt slut

Lider av svår trötthet. Milton sover relativt bra på nätterna och vaknar oftast halv 9. Ändå känns det som om jag blivit överkörd av en ångvält och att jag inte fått sova på eviiiigheter. Får väl börja med rosenrot eller nåt. Det enda jag kan tänka på framåt 5 är när jag ska få och lägga mig. Jag tror att någon har förkortat nätterna och förlängt dagarna. Nätterna känns väldigt korta??

                        

                                             Milton kan göra alla möjliga konster

Igår skakade han på huvudet för första gången. Jag sa "aja baja inte röra" Han tittade på mig och då skakade jag på huvudet och då gjorde han det med, ur gulligt!! Plutti-snutt=)

Kommentarer
Postat av: caroline

Så känner jag med, varje dag efter 17 och varje morgon vid 08 hahahahaha. Hopplöst!!!

2010-04-17 @ 22:41:55
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0