Onsdag morgon (förmiddag)

Frukost klar, nu bus och lek. Får visst börja hela inlägget med att byta en mysig b-blöja....

...Inga tårar, skönt.

Idag har vi inget speciellt på agendan då vi gjorde allt igår, klippte häcken, plantera vinbärsbuske, sopa ute, rensa ogräs, trimma gräskanterna, dammsög, fixa tvätten.
   Nu är det bara 2 nätter kvar på jobbet för min del, både trist och skönt eftersom jag ska börja plugga nästa vecka. Det ska bli riktigt kul!!
Ska plugga mesta delen hemifrån och K ska vara pappaledig så då är vi hemma allihopa och kan göra massa roliga saker ihop. Hoppas att jag får vicka lite med så det blir lite xtra klirr i kassan=)

Nu ska jag dricka upp kaffet och hoppas på att det blir lika fint väder idag som igår. sen är det nog lekparken som hägrar.

P.s nu blev det en ny b-blöja=/ d.s

Kommentarer
Postat av: stine

ingen aning om vad ja ska plugga, men jag vill :D

vad ska du plugga

kram

2010-08-11 @ 14:36:51
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: anna

vad ska du plugga?

2010-08-11 @ 22:12:07
URL: http://tjalloanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0