Så rart

Imorse vaknade jag av att Milton satt och snackade i sin säng. När jag väl orkade sätta mig upp såg jag honom inte i sängen. Jag ropar på honom, han sätter sig upp och bara tittar på mig, så jag vinkar till honom och sötnösen vinkar tillbaka, haha tyckte det var så himla rart bara.
    
Blir så glad av det här kortet ♥

Plutte snutten har varit en stjärna idag och lekt jätte duktigt medans mamma försökt att plugga. Imorgon måååste jag ta mig i nacken och sätta fart med min uppgift. Sen kommer faster Hanna och då blir det en massa bus i nya bollhavet. Milton kanske lagar lite mat till henne med, dcet är han duktig på.

Nu ska jag gå kvällsvarvet med vovven


Kommentarer
Postat av: Stine

vilket fint kort på Milton, han är sååå fin!

Wiggo har likadant regnställ :)

2010-09-03 @ 11:38:10
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: caroline

Solstrålen där!



Skorna kommer från brandos.se

De har jääätte mkt schyssta barnskor :)

2010-09-06 @ 10:36:37
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0