tandvärk

Jag och Milton poppar panodil, vi håller nämligen på at få tänder. Milton två och jag en. För er som inte kommer iåg hur det känns så gör det jääätte ont=(
  Imorse när jag vakna var jag helt svullen och kunde inte stänga munnen. Undra om K hörde något av vad jag sa?
Mille håller på att få två hörntänder där nere på varsin sida, mitt på bara..inte jämter de andra? Stackarn det måste göra super ont. På ett sätt var det bra att vi fick samtidigt för då kan man ha lite förstående för deras humör å andra sidan är jag lika gnällig jag.

Imorgon blir det kolmården för hela slanten så nu hoppas vi på fint väder. Jag och Milton ska åka med faster H & farbror P, kusinerna och farbror K. Ska bli skojigt. Hoppas tänderna har slutat bråkat med oss tills dess


Kommentarer
Postat av: Hanna

Aj, aj, aj.. Stackars liten!! Men jag lovar att det går över tills ni gifter er!!;)

2010-08-17 @ 14:38:05
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0