Påminnelse till hösten 2011

Se till att overallen är lagom och att den kommer ha "växa utrymme" under hela vintern.

Har sprungit som en tokför att hitta en overall, det är inte sant, men domär totalt slut! Finns bara nån enstaka kvar, och då är den i helt fel storlek (110) eller fel färg (rosa med mönster). Visst jag gillar rosa, men vissa gränser har till och med jag!
  
                                                    
                                                      (Bilden lånad av kappahl.se)

Denna blev det, fanns en lila kvar i stl 92 och den norpade jag! Helt galet att det kan vara så utplockat redan??!! Det fanns en svart med, men jag är emot svarta ytterplagg på barn då jag vill att de ska synas ordentligt och lysa upp lite. Den här modellen hade massor med reflexer både fram och bak och på sidorna,ännu mer +. Den var inte så tjock, men ska ändå hålla värmen och då kan han röra sig lättare. Trodde han skulle drunkna i den, men han höll upp den rätt bra. Får lätt plats med tjockare tröjor och byxor under nu med=) Så imorgon ska vi testa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0