Sov kalas

Är så himla trött, men jag mååååssste plugga lite. Bara ett prov kvar och det måste gå bra!

Imorgon ska jag börja packa, får inte plats så mycket i dom där små väskorna man får ta med...hur ska det här gå? Milton får inte ens ha någon egen väska och han byter ju kläder varje dag. Blir nog ingen shopping som det ser ut nu. Vart ska det få pats?

Nu är några mer julklappar fixade, bara några till så är det klart.

Milton älskar att balta med vatten. Bara ställa honom på en stol och ge honom en bytta med lite vatten, en visp, lite skedar så kan han stå där läääänge=) Annars är det mycket böcker som gäller nu, läsa läsa läsa. Sen är det vagnen och gå-bilen som toppar listan. Runt, runt, runt går det. Hur mycket energi har dom?

Nu ska jag gå och pussa o krama lite på min lilla skatt innan jag tar tag i nervsystemet

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0