BVC

Idag ska vi till BVC och väga lilla "bebisen". Se om han gått upp något i vikt efter sin magsjuka eller vad vi nu ska kalla det.

Inatt fick jag sova 6h i täten, heeeelt underbart! Var så himla glad när jag vaknade halv 9. Puh, behövde verkligen det.
    Han somnade straxt innan 9 igår. Vaknade 12, stoppade in nappen och ytterligare en gång vid halv 1. Någon gång mellan halv 2- 2 så ammade jag honom. Straxt efter 3 vaknade han och var ursinnig för att han inte fick mat. Så fick så snällt gå och göra välling. Sen däckade han och sov till halv 9. Får se vad BVC säger om det här.

Läkaren på BVC hade sagt till en annan mamma, "ja, men låt henne skrika då" För dom behöver tydligen inte äta mitt i natten. Men hallå, vi har faktiskt grannar och en karl som ska upp och jobba, dessutom är man dödstrött själv. Inte så himla lätt

Kommentarer
Postat av: caroline

precis min mening. Vi har faktiskt grannar. nu visserligen hade ju Loke kolik och allergin gjorde väl allt värre men det kände dock ändå jobbigt. När han över oss har små barn som ska till dagis och skola.



Så nej, ibland det är inte bara att låta dom skrika.

2010-02-12 @ 14:39:19
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0