Grattis vår lilla älskling

Idag fyller vår lilla plutt hela 1 år! För ett år sedan började värkarna lite smått vid den här tiden. Sitter på jobbet nu, men längtar hem till födelsedagsbarnet. Imorgon när jag kommer hem ska vi sjunga o äta frukost på sängen, och öppna paet såklart. Han har rdan fått en present, bord och stolar till sitt rum. Han satt vid sitt bord i tisdags morse och lagade frukost båt mig när jag kom hem från jobbet=) Sötisen.

Imorgon blir det en lugn dag. kalaset tar vi i helgen när jag är ledig. Ååå nu vill jag åka hem!!

Grattis grattis lilla plutten, vi älskar dig så.

Kommentarer
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

Grattis Milton!!!!

2010-07-13 @ 19:03:30
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0