Sommaruppehåll

Man är lite dålig på att skriva så här i värmen, men det får man vara tycker jag. Sitter på jobbet och ska straxt köra sista rycket innan jag får åka hem och gosa med mina älsklingar.
    Det går riktigt bra och jobba och det känns inte lika jobbigt att vara ifrån Milton längre. Drygt ett år tar det alltså tills den värsta seperationsångesten släpper. Saknar självklart min plutt hela tiden, har suttit och tittat igenom alla kort på honom här medans vi haft det lugnt. Världens finaste pojke har vi.

Kom in på skolan jag sökte med så i höst blir det plugg, ska bli kul. Grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: sara

grattis!

2010-07-06 @ 06:28:24
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0