Rapport från sjukstugan

Här hemma är det snor, snor, snor och ont i halsen. Idag händer ingenting och det är sååå skönt.

Jag fyllde år i helgen (25!!Kan ni fatta de??) Så helgen har varit full med firande. I lördags så hade vi grillfest för kompisar och i söndags kom släkten hit. Var jätte kul att träffa alla igen! Vi fick även en inflyttningspresent av syrran med familj. En vinbärsbuske, så himla kul. Vi planterade den direkt när alla hade åkt. Längtar tills det blir mogna bär som vi kan äta. Sen fick jag en plattång, åå den är super bra! Min förra exploderade ju.... u kan jag bli fin i håret igen=)

Har massor med bilder från helgen, men jag får ta det senare. Nu vakna plutten så nu ska vi leka lite innan lunchen.


Kommentarer
Postat av: stine - mamma till Wiggo

tråkigt att ni är sjuka :(

ser fram emot bilderna :D

2010-06-01 @ 11:25:18
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0