Tiden sprang iväg

Jisses så längesen det var jag satt framför datorn, känns inte alls så lockande att sitta här när det varit så fint väder och man haft massor vänner som varit på besök i stan. Folk börjar höra av sig och undrar vart man tagit vägen och varför man inte svarar på facebook. "För att jag glassat i solen?"

Nu sitter jag här och skriver en rad (många). Vi har hunnit med massor idag som att sola & bada, målat och slipat Miltons stol (jag var inte jätte inblandad i detta) sen har vi varit och ätit kvällsmat hos mamma & pappa och det var som vanligt supergott och trevligt. Projekt bollhav verkar vara i rullning och jag längtar=)

Milton knallar sina små steg, men föredrar att krypa (går mycket fortare) dessutom har han blivit en riktig babblare och pratar i ett. K har börjat fundera på om han inte pratar mer än mig? Är detta möjligt undrar jag?

Imorgon börjar jag på mitt schema, ska bli kul att få jobba lite. Kommer sakna min plutt (-ar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0