good news

Fick bra besked idag, kommer att jobba lite i sommar. Bara några nätter så inget slit direkt. Man måste ju värma upp lite försiktigft. Kan ju inte börja fullt ut, då får man väl en chock. Har vant mig vid det här "lugna" livet nu. Om Kristian säger att jag får vara hemmafru säger jag "JA!!" haha.

Idag är det jätte fint väder och 4 grader varmt. Om man håller sig i solen är det nog riktigt skönt. Måste rota fram mina vår skor som jag så omsorgsfullt packat ner i tron om att jag inte skulle behöva dem på ett tag, tjii fick jag.

Lite lunch kanske

Kommentarer
Postat av: stine - mamma till Wiggo

Wiggo är inskriven på Ryds bvc! ligger vid hemköp typ.

Kram

2010-03-30 @ 12:35:40
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0