Rödvin

Har för första gången druckit ett glas rödvin och tyckt om det. Tycker väl inte att det var super gött, men helt ok. Jag är ju en riktig ölbrud så det är ju helst det jag dricker...eller förresten allra helst dricker jag pepsi max=)

Har haft en jätte mysig kväll med jätte god mat och Hanna & Per på besök. Melodifestivalen var en stor besvikelse, men gjorde inte så mycket.

Milton har blivit sjuk igen. Snoret bara forsar, aja..hans lilla söta näsa var ju torr en vecka åtminstonde. Nu sussar min lilla skatt gott i sin säng, med rumpan i vädret.
Vi var precis ute och tittade på stjärnhimlen, såå fin den är ikväll! Nu ska vi joina lilla grabben och sussa kudde

Natti

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag hade planer på att ta en drink här hemma i helgen men det glömde jag visst bort...

2010-03-09 @ 09:09:32
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0