Tårarna sprutade

Igår var en hemsk dag. Jag skulle till frissan och bli lite fin. Slutade i en mardröm. Gick till en elevskola här i stockholm. Jag lovar, tjejen hade aldrig hållt i en sax tidigare. Hon klippte snett, ojämt  och helt olika. Bara litet klipp här och där. Jag sa till henne att gå och hämta en riktig frisör. En kille kommer lomandes. Kollar lite, klipper lite och säger "Jo, men det här är visst bra" Jag säger till honom: "det är ju helt snett och ojämt, det ser ju inte likadant ut" "Jo, jag tycker att det ser bra ut" Sen gick han bara. Jag gick därifrån med tårarna brännandes, jag höll mig hela vägen hem.
   Där brast det. Stor tjöt 1,5h. Sen plattade jag håret för att se hur det igentligen såg ut. Då började jag tjuta igen. Det är två olika "frisyrer" på båda sidorna. Håret vid ena örat är 4cm lång och på andra sidan 2dm långt. Det är bara avklippt lite varstans. jag har tagit bilder, för det här var det jävligaste jag varit med om. Min kära snälla mamma sköt till med pengar så att jag idag kan gå till en riktig frisör så de kan fixa till det här. Jag är bara rädd att hon måste klippa av allt hår för att få rätsida på det.

Jag får ont i magen varje gång jag ser mig i spegeln och tårarna börjar rinna. Det här ska dom f*n inte få komma undan med. Vad är det för en oseriös skola?? Aldrig mer, ska se till att INGEN går dit

Kommentarer
Postat av: caroline

Fy faaaaan... jag hade blivit förstörd. Jag är dö pipplig med mitt hår... usch jävla människa..

2010-03-11 @ 21:25:39
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0