Dagen i korthet

Promenad, städat, plockat och så fick vi fin besök av faster Hanna. Jätte kul att hon pressade in oss i hennes tajta schema=)
Vi fikade, snackade och lekte med busungen som mellan varven sov och jagade vovven.

På förmiddagen hade jag som plan att sätta mig ute i solen och läsa reklam med älsklingen sov, men precis när jag har satt mig så kom en iskall vind och mörkgråa moln, tack. Bara att traska in igen.

Nu blir det en nattur med vovven sen ska jag ta igen lite beuty sleep. Ha det fint

Kommentarer
Postat av: caroline

det är så typiskt, när den lille sover så får man fan aldrig göra som man vill ändå.... :)

2010-05-13 @ 12:26:16
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0