Där fick jag!

Känns som jag fick för mitt inlägg igår kväll...Idag har det varit super varmt här!!! Milton kröp runt ute i enbart body.
Idag har han ställt sig upp utan stöd! Upp och ner, han tyckte det vra sååå roligt att va på sin  nya talang. Jag hann ta flera kort på honom när han står upp. Han blir så stolt över sig själv och jätte glad när man berömmer honom. Han fnissar nästan lite hihi, goding där. Sen har vi gått fram och tillbaka ute på gräset med lära-gå-vagnen.
   Nu äter han havregrynsgröt (han gillar´t) så då slipper vi pulvergröten mer=)! Sen blir det en till promenad med vovven.

 

Så här såg det ut när Milton övade balansen, duktig va?


Kommentarer
Postat av: caroline

Jätte duktig!

2010-05-28 @ 23:11:25
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0