Vilket slit

Har påbörjat en ny kurs. Oj, vilket slit. Det är full fart framåt, utan paus eller eftertanke. Det gäller att hålla sig i så att man inte trillar av tåget.
   Imorgon har jag ett prov som jag försöker plugga till samtidigt. Just nu snurrar alla begrepp i huvudet och allt bara flyter samman. Hoppas tankarna hinner reda ut sig innan jag måste klottra ner dom i morgon bitti.

Idag har jag gjort en ny synundersökning då dom slarvade bort min journal så jag var tvungen att gör om alting. 4 besök hos Optikern för att få lite nya linser, jisses vilken fläng.

Nu när jag pluggar så mycket och är i skolan så är det K som får ta på sig hemmamans rollen och fixa allting. Känns lite konstigt när man är van att styra och ställa, men samtidigt skönt med en paus!

Nu ska jag göra ett sista dyk i boken innan bingen
Natti


                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0