Busis

Idag har vi varit på busfabriken, efter en lååång fika så insåg jag att, det här går inte och gick all in! Hoppade loss, kröp, klättrade och åkte. Tror nog att jag lyckades bränna någon kalori på vägen. Milton hängde givetvis på och åkte kana han med=)

Med oss hem fick vi en 7årig tjej. Kul att spendera tid med var och en av dom lite grann. Världens mysigaste tjej. Hon och Milton har byggt torn och badat. Överst på Miltons önskelista kan jag lova att en "storasyster" finns. Lite svårt att fixa just den... Tur att de finns kusiner att låna hem=)

Imorgon blir det ett besök i den lilla stadenDär ska vi träffa fler släktingar så morgondagen blir nog fartfylld den med. Barnen sover och vi ska göra dom sällskap alldeles straxt

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: caroline

Jag längtar tills vi kan dra dit med L.

2010-10-26 @ 13:08:13
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Kristofer

Lea ställer alltid upp som storasyrra när Milton vill, se nu till att boka resa till Paris över jul

2010-10-29 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0