Finbesök

Idag har jag, K och Milton haft finbesök av faster, farbror och lilla nya tjej kusinen. Jätte kul att få gosa med bebis och sniffa bebis lukt. Milton är inte redo för ett syskon då han började stor tjuta när jag höll henne, kunde inte förstå att mammas knä var fullt=(

Plutten har blivit så stoooor. Förstår i princip allt man säger och hans ordförråd växer. Han har börjat att skaka på huvudet om man frågar något, dock kan det betyda både jag och nej haha. Han är en riktig liten snackis. Han pratar och pratar, berättar saker för än, men man förstår inte ett sus haha. Min lilla snuttegris så fin han är!

Har fixat lite i trädgården inför vintern också, lite mer ogräs att rensa, sen är det klart. Skönt, för jag är less på att rensa ogräs! Gräset är klippt och imorgon ska vi plantera några lökar så vi får fina vårblommor=)
Godnatt allihopa, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, tösen är inte heller redo för ett syskon..:P Blev nog lite för mkt o förstår inte riktigt vad som hände idag.. Har äntligen somnat nu som tur e..:) Vi får öva ihop så de vänjer sig!!;)

2010-10-12 @ 23:32:43
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0