Lökar

På kvällskvisten gick vi ut allihopa för att plantera vår lökarna. Milton var väldigt hjälpsam med spaden och vovven grävde på för fullt. Alla var inblandade i att gräva en liten rabatt, förutom jag som stog och as garvade åt K som hade fullt upp att hålla koll på spaden barn och hund hehe. En liten rabatt blev det till slut och i vår hoppas vi på att få se lite blommor sticka upp i vår solen. Hoppas han satte ner lökarna åt rätt håll så de inte växer neråt...! (skoja) Haha.

Miltons krafter tog slut efter plantering och lite bandy spelande så han golvade kl 19!! Han satt och grät och när jag frågade om han ville gå och sova, blev han jätte glad (söt). Somnade nästan medan jag borstade hans tänder. Han var så trött att han la sig till rätta innan han ens fått vällingen! (då är man vääääldigt trött). Nu sover han gott och jag skulle kunna göra det samma. Måste bara maila in några uppgifter till skolan. Sen ska jag krypa upp i soffan med en filt och lite choklad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0