Vår helg

Vi har haft en mycket mysig och intensiv helg. Har hunnit med massor. Vi har träffat Linn, Nowa och Lilo ett flertal gånger=) Elin var på besök, vilket var jätte trevligt, bara sitta o snacka lite.
     Sen var vi hos Tess o Lallis. Vi fikade och tog en promenad.

Miltons och min promenad blev lite längre än jag tänkt mig....
     Han tappade nämligen sin snuttis (KATASTROF!!) Fick så snällt gå heeela vägen tillbaka för att leta efter den. Jag hittar extremt dåligt i bråstorp och gick givetvis vilse också. Som tur var hittade vi snutten i ett dike! Gud så arg och svettig jag var efter den promenaden. Stackars Milton vågade inte säga ett knyst i vagnen när han såg hur arg mamma var. Snutten är nu i trygga händer och inom kort kommer den finnas x2.

Imåndags tog vi en jättefin höst promenad ner till stranden och kastade pinne med vovven och plockade kottar. Tänka sig att det kan vara så kul. Milton älskar att gå promenad, blir så himla paff hur långt han orkar gå. Lilla muskel-knutte där♥

                              
                              

                                                           "Brum-brum" på Miltons läppar

                                 
                                                                            På promenad

                         
                                 
                                                       Miltons fina bollhav som morfar byggt=)

Kommentarer
Postat av: Stine

vilken liten cooling, de där byxorna är ju så nsygga!! klart han kommer gilla dagis, det tror jag absolut!!



Vad duktig morfar är som byggt så fint, verkligen superfin

Kram

2010-10-13 @ 07:39:51
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har! :D

2010-10-13 @ 07:50:06
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0