Traska många mil

Milton har fått fodrade höst skor, så när kylan slår till är vi redo. Hittade en söt mössa och fingervantar med. Så fort han får på sig vantarna går han bara runt och vinkar med båda händerna=) Bara för att jag sa att han skulle vinka till pappa när jag satte på dom. Haha så gulligt. Han har verkligen fått en egen liten peronlighet. Förutom hans hiskliga humör (!!) så har en sån charm och är så gosig. Så fort K skrattar så skrattar han med...högt! Helt underbart att se honom utvecklas varje dag. Se hur mycket han lär sig och hur mycket han förstår. Jag sa till honom idag att vi skulle gå ut och att han skulle gå och hämta skorna, då gick han iväg ut till skorna och tog fram ett par.

Vi handlade även ett par sommar sandaler som blinkar när man går=) Vi ska ju nämligen till Kreta nästa torsdag hihi vad jag lääängtar. Ska bli skönt att hoppa i bikinin igen. Jätte konstigt, men det känns som en evighets sen. Det ska ätas tzatsiki, fetaost, gyros, sovlaki tills jag får bäras där ifrån, mums så gott det ska bli. Ska bli kul att se Miltons min när han ser alla flyplan. Han har ju lite problem att sitta still, så det är tur att det bara tar drygt 5 timmar. Planeringsmänniska som jag är, har jag redan börjar packa lite=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0